Fix och trix


Ojojoj, då blir man säkert kallad Kräket i skolan också ...
Jag kände hur det långsamt började krypa upp i halsen när vi satt på lektion, sen gick det fort värre. Den gamla dörren ut till korridoren gör så att det inte går att smyga ut, istället lät det som om jag slängde igen den allt vad jag orkade (vilket jag ville göra, allt för att komma till toaletten så fort som möjligt). Raska steg. Phu. Jag hann.

Till något annat. Nu vill vi ha en ny bil, men icke sa nicke att vi hittar någon. Hur svårt kan det egentligen vara !? Hade jag fått bestämma så hade det blivit en splitter ny svart Audi (kombi). Älskling, ska vi inte slå till på det !? Hus letar vi ju också, men det är dåligt med det också tycker jag. Samma hus ute på hemnet dag efter dag. När ska det där gamla charmiga rucklet, som det bara skriker Tobias och Jonna om, läggas ut till försäljning !? Jag undrar, jag undrar. Vi har dock kanske en chans på ett nybyggt hus i Torpa, vi får se hus det blir med det. Det hade i alla fall varit underbart. En egen trädgård. Härligt. Fix och trix.

Det var längesen jag var på loppis nu, åh, denna favoritsysselsättning. Snart så, snart får de äldre herrarna och damerna se upp i kön. Snart kommer jag. 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0