Ren lycka, kärlek


Idag har vi varit förlovade i två år, älskling, redan två år. Galet. Jag vet att jag säger det ofta, men jag säger det igen; ett liv utan dig vore menlöst, du är en så otroligt stor del utav mig och utan dig vore jag inte mig själv. För tre månader sedan gav du
mig det absolut finaste, den mest underbara lilla människa jag någonsin mött och för det kommer jag att älska dig för alltid. Att få vakna upp mellan er varje morgon får mig att inse vad ordet lycka verkligen betyder, ni är allt för mig, allt.

Det är inte bara du och jag längre, nu är vi tre - du, jag och vår lilla Elsa.

Jag älskar dig, Tobias, alltid.

 


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Grattis Grattis! ;)

2010-12-02 @ 16:18:06
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: mia

Kärlek!!!

2010-12-03 @ 09:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0