(kräft)skiva


Jag som skulle ta det lungt idag har flängt runt här hemma som aldrig förr, skrubbat och fejat. Nu är det i alla fall väldigt rent och fint här. Nu ska vi snart iväg på kräftskiva och det är tur att det finns annat att äta än kräftor, för varken Tobias eller jag är så värst förtjusta i det - en räcker gott och väl.

Vi är ett steg närmare vår dotter, det är i alla fall vad min kropp säger till mig. Nu håller vi bara tummarna för att det ska fortsätta, för jag orkar inte bli besviken ännu en gång. Elsa, kom ut ... nu.

Trevlig kväll.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Lina

Min kropp är väldigt redo... Ska vi bestämma träff inatt?? You, me and the förlossning. Och så Tobias gånger 2 då...

2010-08-28 @ 01:14:49
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0