Inget nytt


Oj, vilken chock att komma upp imorse och kolla sig i spegeln. Ni vet, när man är sådär yrvaken - första tanken var "vad har hänt med mitt hår?". Förhoppningsvis kommer den biten kännas lite bättre när jag får chansen att fixa till det själv, men nöjd kommer jag nog inte känna mig på ett bra tag (det är bara att bita ihop). Tack för era kommentarer i inlägget under, det fick mig att pusta ut lite i alla fall.

bebisfronten är det inga nyheter att förtälja, heller inga nya känningar. Innan jag fick i mig frukost mådde jag fruktansvärt illa, men förutom det mår jag som jag brukar göra, tror jag. När ska det egentligen ta fart och hända något !? Vi väntar och väntar och väntar - men icke.

Aja.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Marie

Lägga till varann på bloglovin?

2010-08-27 @ 11:38:52
URL: http://lillmian.se
Postat av: Pyttianna

Ja det tar ju lite tid att vänja sig men hoppas att du komemr att trivas med nya frisyren tillslut! ;)



Ja det där luggfenomentet är verkligen en gåta man kan stirra sig blind på.. Hahaha.. knasigt att man gör så gång på gång!



Det blir en bebis snart skall du se, när du minst anar hoppar allt igång ;)



Kramis!

2010-08-27 @ 17:52:46
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0