Ett sött projekt


Efter en hel del Leo-gos vandrade jag hemåt för lite lunch med herrn. Därefter slängde jag ihop de där kärleksmumsen. Mmm. Självklart blev det extra mycket glasyr (läs dubbelt), jag är ju en sådan där gottegris.



Jag ska försöka att inte ta varje liten förändring som ett tecken på att något är på G, men det är svårare än vad man tror. Aja. Jag har i alla fall fått någon ny slags magvärk, som strålar bak mot ryggen, så vi får väl se vad som händer. Antagligen är det inget, men ja ... som sagt ... tecken, tecken, tecken ...

Jag blir galen på mig själv
.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Lina

Gry har ju aldrig haft napp utan alltid snuttis, nej gosse, istället så jag har köpt en del sånna i mina dagar. Men jag har aldrig sett de med alfons på! Herregudars vad jag letade gossar på Ge-Kås senast jag var där. Men utan resultat... Letade antagligen på fel ställe då...

Får åka dit imorn igen... Måste ju hitta på grejer hela tiden så man inte sitter still för länge! Då kanske den där bebben aldrig kommer ut! Haha nej som du sa, har aldrig hört talas om en bebis som inte kommer ut!

Puss puss

2010-08-18 @ 16:21:26
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Carolina

klart man ska ha dubbel glasyr!!! hehe :)

och molvärk i ryggen - härliga känsla! hoppas på mer sånt för din del nu!!



tidningslim var ännu bättre beskrivning, skönt ndå att läsa, för jag var lite osäker på om det verkligen ÄR delar av proppen eller inte. men vanliga flytningar brukar inte vara sådär slimiga liksom ;)

man får inga gränser gällande diskussioner livet i underlivet, haha!



kraaam :)

2010-08-18 @ 17:28:11
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Mums vad gott :-)



Hoppas att det snart drar igång för oss båda! Jag sa till Ewa idag att jag INTE tänkte komma på besöket nästa vecka ;-)

2010-08-18 @ 19:18:02
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0