Morgondagen


I morgon smäller det, ja, för då ska vi upp till Göteborg och göra ett könsultraljud. Spännande värre. Jag har mina aningar och jag tror ju att det är en liten pojk som ligger i min mage och guppar (eller ja, lever rövare rättare sagt). Det ska i vilket fall bli helt underbart att få se den där lilla människan igen. Det är tur att vi får en dvd-skiva med oss hem, en skiva som kommer att spelas flitigt kan jag lova. 

Därefter åker vi raka vägen till IKEA. Vi ska inhandla lite av alla bebisgejer. Det känns både skönt och roligt att få det gjort, eller ja, mer verkligt på något sätt. Om vi bara skulle kunna få en större lägenhet snart, jag vill ju inreda knyttets rum. Aja, vi får ha is i magen helt enkelt.   





Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Spännande med ul!

Jag ska själv på extra ul (moderkakan låg så långt ner) o då ska vi också tjuvkika o hoppas att bebis vill visa oss denna gång :)



Fina saker ni ska köpa till bebis med!

Kram

2010-04-18 @ 17:42:50
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0