Helgen


Morrn. Jag får ju börja med att säga att gårdagens könultraljud visade att det är en liten pojk i sis mage. Han är så söt och väldigt lik pappa, inte hans egen pappa utan min och mias. I vilket fall, så är han helt perfekt. Jag längtar så till vi ska dit, men det är ju bara en vecka kvar så jag överlever nog - det är nog en liten pojk i min mage också. Vi får se, vi får se.

Efter ultraljudet bar det av mot mässan. Ojj, så mycket magar på en och samma plats. Vi gick runt och kollade på allt möjligt, men framförallt på babyskydd. Det är mycket som ska kollas upp och fixas innan den lille ploppar ut, men så är det, hjärtat vårt ska ha det bästa. Sen köpte vi Weledas förberedelseolja och det är många som pratar gott om den, så jag kan ju hoppas att den fungerar på mig också.

Idag ser det ut att bli finfint väder, så det blir plugg på balkongen i våra nya sköna utestolar.

Häpp


Kommentarer
Postat av: carolina

jag vill också veeeta! hehe ;) men jag är nästan bombis på att det är en flicka så, hehe ;)

2010-04-12 @ 18:10:12
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0