Tossor


Gäsp. Jag är så trött, så trött. Jag går och lägger mig tidigt och jag vaknar tidigt, så jag får mina timmar - ändå är jag så ofantligt trött. Jag har försökt plugga idag, men det har väl gått sisådär.

Dagen började med en sväng på stan med sis. Jag skulle ju bara följa med som sällskap, men ändå hade jag en påse med mig när jag kom hem. Ja, alltså, jag kunde inte motså en pyjamas till lillan - sicken (redan) bortskämd flicka. Phu. Jag får visa den i morgon. Efter det har det varit väldigt lugnt, dels pga. min trötthet, men också pga. foglossning. Nu räcker det, för jag vill inte ha mer ont. Jag tröstade mig med att baka en hjärtformad sockerkaka med citronglasyr. Att baka fungerar mot allt. Nästan. 

Här har ni en bild på de fina tossor, som Elsa ska ha på sig i höst och vinter. Ett par gammelrosa indianmockasiner i skinn, med fransar. De är söta och kaxiga på en och samma gång. Paret på bilden har min kära syster sytt - hon kan hon.   

   

Kommentarer
Postat av: Dijana

I vilken vecka är du??



Jag var sjukt trött i början men det var som bortblåst i vecka 26. Nu har jag andra problem:P men jag är inte så trött att jag somnar kl 20.00 iallafall.

2010-04-22 @ 20:43:09
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilka underbara tossor! Helt perfekta ju! Önskar att jag hade haft sånna till Gry. Gör Mia sånna som man kan köpa kanske? Det kommer ju trots allt en till strax efter din lilla.

Ska också säja att jag var otroligt trött när jag väntade Gry. Men unna dej att ta en tupplur mitt på dagen. Jag lovar att det hjälper! Usch jag tyckte det var jättejobbigt. Men unna dej det nu, för med andra är det i princip omöjligt!

Puss på daj!

2010-04-22 @ 20:50:43
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Tack :) jag kunde verkligen inte stå emot shoppingen idag.. blev både klänning, strumpbyxor, kofta & byxor och lite annat smått och gott till Ellen ;) kan tänka mig att din mormor blev glad när du berättade vilket namn ni har valt!! ha en fortsatt mysig kväll!

2010-04-22 @ 20:59:29
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: towis

åh vilka fina tossor! känner igen tröttheten, är i v.32 och känner mig alltid helt slut!

2010-04-23 @ 06:27:55
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Tova

Åhh, minns hur trött jag också var, speciellt i början av graviditeten.



Iofs är jag trött nu också med en 3 månaders-son, men på ett annat sätt, hihi :)

2010-04-23 @ 16:54:20
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0