Min blåa fina ...


Så, då var det söndagkväll igen. Vår dag har spenderats i Falkenberg, en väldigt mysig dag. Det blev självklart mycket bus med lilla Amanda. Vem kan motså den söta tösen !? Ingen. 

Vi kom i alla fall hem för en stund sedan, men på vägen hem plockade vi upp min nya cykel (som jag fick av paps igår). Åh, den är så fin så fin. Sis fick en likadan, så nu jäklar ska här ut och cyklas. Eller ja, jag får nog tänka om där, för cykling går ej hand i hand med min foglossning. Jag som vill ut i fart och fläkt. Typiskt.


 


Kommentarer
Postat av: Dijana

Ja vissa dagar känner man sig smalare än andra:P men tänk vad snabbt det kommer att försvinna sen.



Vad synd att du inte kan cykla, det underlättar jätte mycket. Jag ska cykla tills min kropp sviker mig:P.

2010-04-25 @ 20:58:51
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: carolina

jag vill också ha en ny cykel! :D synd att det inte funkar för dig med cyklingen :( det är ju så skönt att susa fram när det börjar bli vår. ska nog lämna in min på reparation, hehe, det har vart punka ett havlår ;)

2010-04-26 @ 10:17:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0