Fredagmys


... att jag fortfarande är vaken är ett under. Jag har varit halvlam hela dagen, jag har riktigt längtat efter läggdax. Ikväll skulle vi haft fredagsmys med Mackan och Emma, men så blev det visst inte. Istället fick Tobias och jag ha kvällsmys för oss själva, vilket innebar köpemat, godis och "så ska det låta". Det slår aldrig fel. 

Lillan ville självklart vara med på ett hörn hon också, så hon sparkade loss en hel del, vilket gjorde kvällen ännu mysigare. Konsigt nog rör hon sig oftast inte lika mycket när Tobias lägger handen på magen för att känna - pappas hand lugnar, helt enkelt.  

Nej, nu ger jag upp och går och lägger mig.

Ciao   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0