En lyckad kväll


Godmorgon och glad påsk, allihopa. Idag sitter jag här med halsont och en ömmande nacke, men det spelar ingen roll för vi hade så kul igår. Hoffmaestro, vilket jäkla live-band. Galet. De kunde dock dragit ner lite på mellansnacket, men annars var kvällen perfekt. I sommar smäller det igen, fast då i Falkenberg (tror det eller ej).





Jag fick med både Tobias och Emma på bild, men Mackan syns inte till på ett enda. Hmm. Toaletten eller baren - jag tror på det sistnämnda. Det ser ut som födelsedagsbarnet har kul i alla fall och det kan jag intyga er om att han hade. Vi hittade ett litet bord längst bak som fick bli vårat häng. Trist nog öppnade de en dörr precis bakom oss och det drog kalluft hela kvällen, därav mina krämpor idag. Tobias slänge dock på mig sin skjorta, så det blev ju lite varmare. Ja, han behövde den ju inte - han dansade sig varm, kan jag lova.

Ärtan dansade till musiken också, han brås såklart på sin far. Ett tag var jag dock lite orolig, då de höga tonerna skar i magen på mig, men det gick ju bra ändå. När vi körde hem kände jag den ena sparken efter den andra, så vi får nog inse fakta - älsklingen diggar Hoffmaestro lika mycket som vi. Mission completed.

En lyckad kväll, indeed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0