Helknas


God morgon. Elsingen är fortfarande förkyld och jag tycker nästan att det är värre idag, än var det var igår. Stackars liten, vi hör hur frustrerad hon blir när hon känner att hon inte kan andas som vanligt. Älsklingen.

Vid tjugo i tre inatt vaknade jag av att en liten Elsa låg precis bredvid mig. Vi kan alltså konstatera att hon nu kan rulla och hasa sig fram ganska så bra, med tanke på att startläget var hennes egen säng, Det var dessutom lite konstigt att vakna upp såpass "tidigt" på natten, då hon alltid sover från nio-tiden på kvällen, fram till halv sju(ich) på morgonen.

Jag vet att det är många som har den gröna(eller blåa) overallen med elefanter på från Lindex, till sina små, men är det någon mer än jag som tycker att passformen och modellen är helknas !? Visst, alla plagg kan inte passa på alla individer. Det är inte läge att kolla runt efter en ny overall, då de flesta är slut överallt, men jag hittade faktisk en fin i rätt storlek på Linus&Lotta (Me Too) och den har jag nu klickat hem. Jag hoppas verkligen att den sitter bättre än den Elsa redan har.



Skulle denna overallen passa Elsingen bättre, så ska jag försöka sälja de två andra (grön fleece med elefanter på, en i storlek 56 och en i storlek 62) på tradera, men är det någon som är intresserad av att köpa dem här - hojta bara till.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Vad skall du ha för den i stl 56?



Den rosa va verkligen JÄTTE söt.

2010-11-03 @ 23:14:46
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0