Promenix


Nu är vi hemkomna från långpromenixen, men vi har också hunnit äta - båda två. Ja, det är inte alltid lätt att lyckas få i sig mat mitt på dagen mellan blöjbyte, skrik och annat bebisgöra, det finns ju så mycket annat som man måste fixa med när hönan sover.

Sicket gott höstväder det är idag, det är nästan så att man får dåligt samvete av att vara inne, så det kanske blir en till långpromenad - vem vet. Elsa invigde sin nya fina overall idag, men också sin nya fina röda mössa. Hon var så fin, så.


Min lilla Elsing


Kärran och jag


Lilla Leo (min söta systerson)



Mamma Mia (sis) och slarvan

Nu blir det en kopp kaffe för min del.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Mysigt det ser ut :-) Har Elsa overallen från Kappahl på sig? Sååå söt!! Ha en fin kväll!

2010-09-28 @ 19:29:05
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0