Öronläkaren


Jäkla förkylning, jag är ju mer förkyld idag än vad jag var igår. Tusan. Nu hoppas jag minsann på en bättring till i morgon. Fy, bubblan. Det är så illa att jag inte känner för frukost, vilket i min mening är det bästa målet på dagen - hoppar det aldrig.

Idag var vi verkligen uppe i ottan, men trots det har vi faktiskt hyfsat bråttom (den där jäkla tiden), Elsa och jag. Vi ska iväg till öronläkaren, Elsingen hade för mycket fosterfett och fostervatten i öronen på BB, så hörseltestet kunde inte genomföras, därav remissen. Hon reagerar ju på ljud dagligen, så jag antar att allt är tummen upp.

Nu måste vi springa.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma

Vi håller tummarna att det går bra för Elsa =)

2010-10-08 @ 13:24:43
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0