Odör


Imorse, när Tobias vaknade, tyckte han att det luktade gödsel i hela sovrummet. Hmm, tänkte jag, eftersom den lukten inte hade nått min näsa, ja, inte förens jag var uppe och fixade frukost, för att sedan entra sovrummet igen. Oj, det kändes som jag gick in en ladugård (... nja, inte riktigt, men jag vill att ni ska inse hur mycket det faktiskt luktade). Just det, Mia och jag var tvugna att köra igenom en stor "pöl" med gödsel under gårdagens promenix, men jag trodde faktiskt att all skit var borta när vi kom hem. Vi måste ha vagnen i sovrummet, pga. katterna (de älskar att ligga i den), så i natt har vi legat och andats in en hemsk odör av koskit ...


Morgonens sysselsättning - skrubba, skrubba, skrubba.

Nu ska jag gå in och väcka min lilla dotter med massa pussar, sedan blir det matning och därefter drar vi ner till mams en sväng.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Mmm, fräscht! Skrubba på!

Och tack för hjälpen med målningen!



Puss

2010-10-15 @ 09:01:03
URL: http://sigridx.webblogg.se/
Postat av: Lina å Algot

En kompis till mig har katter som oxå älskar att ligga i dotterns säng, vagn osv. Hon lägger aluminiumfolie över grejerna och då vill inte missarna mysa där mer. Kanske värt att prova om ni vill kunna ha vagnen i hallen i stället. Häjj!!!

2010-10-15 @ 10:19:14
Postat av: Lina, igen...

Luktade förresten gödsel i vårt sovrum oxå nu när jag gick in där. Låg en nyvaken och nybajsad liten Algot i sängen...

2010-10-15 @ 11:12:03
Postat av: Jonna

Lina (och Algot, såklart): Tack för tipset, men det har vi redan provat, phu, vi har testat allt. Nej, nu hoppas jag att ett nytt hem till Charlie dyker upp snart! Åh, mys med lite Algotgödsel ... hade mycket hellre råkat köra i det faktiskt, fast det hade ju varit lite konstigt om jag gjort det ... Hmm ...

2010-10-15 @ 12:04:05
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Åh fy det som kan lukta så illa =S

2010-10-15 @ 12:39:25
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

I eftermiddags så försvann allting och nu mår jag bra.

Konstigt va kroppen sätter en i spel.

Den håller väl på att förbereda sig inför sin stora uppgift.

Koftan är ju bara SÅ fin =)

2010-10-15 @ 20:03:23
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Usch usch usch!

Fick själv tips om att lägga en spikmatta i vagnen, sängen etc. för att få katterna att lära sig att inte tycka om bebis liggplatser.

kram kram

2010-10-15 @ 20:56:07
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0