Väder


Åh, jag som vaknade av att solen sken imorse och jag hoppades ju på att det skulle bli en sådan där kalasdag. Jag hade ju tänkt att jag skulle slå två flugor i en smäll senare idag, plugga och sola på balkongen. Jag kollade dock in vädret för en stund sedan och det känns ju inte så lockande precis.



 Om det nu ska vara 20+, så kan la solen ta och visa sig lite också. Ohyfsat. Aja, man kan ju hoppas på det bästa i alla fall. Jag hittade den här mysiga pyjamasen på Lindex, riktigt fin, men lillan har ju redan så många pyjamasar, så ...


Kommentarer
Postat av: carolina

vi har två pyjamasar, men jag tror jag ska köpa en till faktiskt, handla på du! köp den i 62 eller 68 annars? :)

usch, sådär ser våran väderleksrapport ut också, blö :(

2010-05-19 @ 11:16:06
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0