Tråkdag


Åh hej, allihopa. Igårkväll hände det som många skulle känna frustration över - datorn pajade. Rättare sagt internet-ingången, men när det händer är det som om hela datorn ger upp. Det är egentligen ganska galet när man tänker på hur beroende man är av den, man har ju allt där. Det är i sort sett en större variant av mobilen. 

Just nu sitter jag faktiskt och surfar på grannens nät, men ikväll ska vi ner till mams och låna hennes gamla laptop och då kan vi ju koppla in det mobila igen. Phu. Internet är ett måste för mig, det underlättar så iom att jag pluggar på distans. 

Aja, snart ska jag iväg och skriva ett prov och sen blir det hem till allt annat plugg. Ingen helspex dag för mig precis. 

Häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0