Sött


I slutet av förra veckan fick vi hem Majas ABC-plansch, som vi beställde för ett tag sedan. När jag packade upp kartongen såg jag ett fint inslaget paket. Det var silkespapper och ett grönt fint sammetssnöre. I snöret satt en liten etikett med ett meddelande, från tjejen som har hemsidan. Tänk att en liten personlig text, från en helt främmande människa, kan få en att le så stort.

Jag hade ju tänkt ha en vit gammal ram runt om planschen, men istället plockade jag fram mina målargrejer och målade fyra träklädnypor i dova färger. Det blev även lite söta prickar på dem och voila - det blev kalas.




Kommentarer
Postat av: Ida

Va fint hon får det lilla Elsa:) Kram

2010-05-17 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0