Söndag


God morgon. Det ser ut att bli en kalasdag idag också. Härligt. Det blir dock mindre kul med allt regn, som sägs komma i veckan, men så är det.

Hela lördagen spenderades självklart i solen och den avslutades med middag på balkongen. Underbart mysigt. Blir det lika fint väder ikväll, så blir det kvällsmat nere på stranden. Tänk, snart är den riktiga sommaren här ...  

Förresten, Charlie har kommit på att det kan vara väldigt mysigt att ligga på min kula och ja, det ser faktiskt ganska bekvämt ut.




Ha en kalasfin söndag, för det ska vi.

Häpp


Kommentarer
Postat av: madelene

den där charlie. . .haha

hörru fröken, vi har vising i götet på lördag (röhsskas innegård) kl.15 & du är så väldans väldans välkommen ! hade vart jättekul !

annika & sigrid (& jag jobbar på jenny) kommer, hade vart hel mys att få gruppera oss lite (jag kommer förvisso vara lite busy, men ett litet snickelisnack ska väll hinnas med,)

puss !

2010-05-23 @ 16:20:06
Postat av: Dijana

Det ser jätte mysitgt ut:). Tyvärr så vill Melvin lägga sig rakt på min mage och helst stå och trampa på samma ställe innan han lägger sig till rätta. Vilket inte är riktigt bekvämt nu förtiden:P.

2010-05-23 @ 17:54:08
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ey stumpan (gorillan), jag har faktiskt klurat på att komma upp och kolla (: jag är inte helt säker på hur det blir ännu ... det skulle dock vara kalasskoj, så vi får se hur det blir. Förresten, snart midsommar !! PUSS

2010-05-23 @ 20:52:49
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: madelene

kalasskoj var ordet ! och midsommar närmar sig med stormsteg, längtar huuur mycket som helst ! pussen

2010-05-24 @ 22:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0