Pyssel


Igår tog mams, Mia och jag en tur till Ullared. Vi skulle egentligen bara in på Panduro (outlet), men i och med att det knappt var något folk däruppe, så smet vi in en sväng på Gekås också. Tro det eller ej, jag kom billigt undan - tre klänningar, tandkräm, hårvax, muffinsformar och trosor. 

På panduro blev det en hel del designark i dova färger, lite klistermärken och en mönstersax. Jag ska börja fixa med lillans fotoalbum och det innebär massa roligt pyssel. Scrapbooking. Jag hade tänkt att jag skulle inhandla ett set bokstavsstämplar också, men de hade inte alla bokstäver på lager så jag får la leta vidare. 



Idag blir det plugg, plugg och plugg. 

Ciao


Kommentarer
Postat av: carolina

dom har ju scrapbooking-grejer på ullared också ju, jag höll på att förköpa mig när jag var där sist ;)

väldigt kul med pyssel iallafall, måste också börja med något sånt så tiden går lite fortare, hihi :)

2010-05-18 @ 16:43:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Älskar att pyssla! Vad roligt med massa pysselgrejer ska nog också köpa på mig lite ;)

Ja, det är allt svårt att få rörelserna på film. Det syns ju sjukt mkt mera i verkligheten och man blir nästan lite irriterad när det inte kommer med på film. :) kram

2010-05-18 @ 17:41:10
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Dijana

Man får verkligen göra det bästa av situationen. Vi kommer att bo mitt i Malmö på fjärde våningen så Melvin kommer tyvärr få vara en innekatt resten av livet.

Vi ska försöka lära honom att inte gå in i sovrummet(han är dock mästaren på att öppna dörrar) Ska väl spreya vatten på honom så fort han hoppar efter handtaget eller så får vi byta handtag till sånna amerikanska runda handtag. Men skulle inte förvåna mig om han lärde sig att öppna dörren med det handtaget också. Sjukt smart är han:P.

2010-05-18 @ 19:27:22
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0