Lördagsfix


Igår var vi på IKEA och oj, vad mycket folk det var däruppe. I och med att vi kom dit vid lunchtid, så tog vi varsin köttebulletallrik. En sak bör nämnas och det är att man inte ska åka dit föt att äta, om man inte kan stänga ute ljud till viss mån. Det blev i alla fall en god, dock ej så lugn, måltid.

Vi hittade nästan allt som vi var ute efter, men någon golvlampa fanns där ej (ingen som föll oss i smaken i alla fall). Jag tror att jag får ha det i sikte när jag är ute på loppisrundan istället. På med lite vit färg och en ny skärm - som ny.

Sen blev det självklart en sväng till Lindex också och lillan fick sig lite nya plagg (redan så bortskämd). Det blev en tröja (den jag visade igår), ett par tights (röda med vita prickar) och en romper (den prickiga med rosa sömmar). Jag hoppas att hon är nöjd, för det är hennes mamma.

Innan vi åkte upp till Göteborg tog vi svängen om Babyhuset här i stan, detta för att köpa babyskyddet vi kollat på ett tag. Det blev en Babysafe med isofix, vilket är jäkligt smidigt. 


Idag ska jag på dejt med Sigrid. Vem vet, det kanske blir en långfika på Mingan - inte helt otippat. Det ska bli riktigt mysigt. 

 Ciao


Kommentarer
Postat av: carolina

skönt att ha den fixad, min har stått här i tre månader nu ;) haha. men jag säger fortfarande bilbarnsstol, fattar ibland inte vad folk menar när dom säger babyskydd, haha ;)

håller med om ikea, tur att de goa köttbullarna väger upp oljudet ;)

2010-05-15 @ 10:28:49
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0