Hyveln i högsta hugg


Jag har sovit så otroligt dåligt inatt och jag vet inte riktigt vad det beror på. Att jag inte hittar någon bekväm sovställning nuförtiden kan ju vara ett alternativ, ett annat kan vara det faktum att lillan slår kullerbyttor stup i ett. Det märks att hon börjar bli stor nu, då hennes rörelser syns ännu mer (och då har det ändå setts väldigt tydligt tidigare). Mammas lilla älskling, som jag längtar efter dig.

Så, till något annat. Ni som har läst min blogg ända från början, vet att jag tidigare haft ett otroligt sug efter ost. I vilket fall, detta var under den långa perioden då jag mådde sådär fruktansvärt illa. Det var framförallt skrattande kon och babybel som gällde. Jag kunde äta hur mycket som helst. Mm. Jag tror att detta suget har kommit tillbaka, för igårkväll fixade jag min egen förrätt innan middagen. Jag satt i soffan med en hushållsost framför mig och hyveln i högsta hugg. Skiva efter skiva efter skiva ...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0