Hundradagars


Igårkväll när vi hade lagt oss, så låg vi och kollade på min mage en lång stund. Lillan hade någon slags dansuppvisning och som föräldrar bör, blickade vi varje rörelse med förväntan. Det är konsigt ändå, för varje rörelse känns som den första - man slutar aldrig fascineras av att hon faktiskt finns därinne.

Jag tror att mina hormoner har blivit kompisar igen, för jag är inte lika depp idag som jag var igår. Tröttheten finns där fortfarande, men den kommer nog alltid ge sig till känna. Åh, idag är det bara 100 dagar kvar till beräknad förlossning och som jag sa igår, så ska det firas i morgon. Det blir trerätters och massa mys härhemma;

Förrätt; sparrissoppa med baconinlindad halloumi
Huvudrätt; kantarell- och fläskfilégryta med bulgur
Efterrätt; passionfruktpaj el. passionfruktpanacotta 

Häpp


Kommentarer
Postat av: carolina

hihi, åhh, ni har också fest alltså :) vi ska ha om en vecka, vi ska göra världens goaste tårta med maränger, nonstop och grädde och ljus och grejer, hihi :)

fast eran trerätters lät mycket roligare, haha ;)

2010-05-12 @ 14:41:10
URL: http://acarolinas.blogg.se.
Postat av: Pyttianna

Grattis till att det nu bara är 100 dagar kvar till BF :) Tiden går fort. var nyss på hundra jag med men det var tydligen hela 20 dagar sedan.. :) Hormonerna svänger upp och ner hela tiden.. hoppas på några gladare dagar nu då :)Kram

2010-05-12 @ 19:04:57
URL: http://pyttianna.se
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Nere på två siffrigt nu, grattis!!!

2010-05-13 @ 00:23:26
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0