God morgon, måndag.


God morgon på er allihopa. Det ser ut att bli en solig dag idag också, vi får hoppas på det i alla fall. Tänk, vi har gått in i maj månad, så det dröjer (förhoppningsvis) inte länge till det att vi kan säga att sommaren är här. Härligt värre.


Min dag kommer bestå utav plugg, då jag har en skrivning i morgon - i psykologi. Jag börjar se ett slut på det här nu och det känns jäkligt bra. Jag vill ha lov, sommarlov. Nu. Jag får nog gå ner en sväng på stan idag också, jag har lite kläder som jag ska lämna tillbaka och sen blir det väl att jag kommer hem med något till lillan istället. Köpförbud nästa tro !? Äsch då. Jag har spanat in en otroligt söt gosedjurstax (tror jag att det är) på Hemtex - en randig liten sak. Vi får väl se om han får följa med mig hem och pryda lillans spjälsäng.

Jag har en massa frågor jag måste skriva ner inför besöket hos barnmorskan i morgon. Det brukar mänligen vara så att jag inte kommer ihåg en enda när vi väl är där. Fiskminne.

Ciao  


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag känner igen det där Jonna. Tänker alltid att det måste jag fråga om på BVC, men kommer jag ihåg det??...nähä då:)

2010-05-03 @ 09:25:55
Postat av: Jonna

Ida: Ja, men visst är det så. Bra frågor är det man glömmer också, haha, konstigt ändå (: kram!

2010-05-03 @ 09:28:03
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: carolina

oh, hemtex, vilket bra tips! jag måste också införa köpförbud, jag behöver ju nya kläder till mig själv egentligen, men jag kan ju inte köpa det plus alla mysiga grejer till lillskruttan, haha. kommer bli bankrutt snart. tur att hon har en pappa som vill skämma bort henne också ;)

smart att skriva ner, ska jag nog också göra inför måndagen, har lite frågor om förlossningen faktiskt...nu kan man ju äntligen börja ta upp det =)



kram på dig!

2010-05-03 @ 09:35:06
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0