Balkongsfix


Idag har jag fixat och trixat på balkongen, planterat och grejat. Jag älskar att skita ner mig när det kommer till trädgårdsfix och dylikt, så nu sitter jag här med jord under naglarna - exakt så som det ska vara.

Vårt älskade järnbord har fått flytta ut från vardagsrummet, detta för att agera balkongsbord istället. Detsamma gäller för den vitmålade sockerlådan, som vi tidigare har använt som väsk- och halsduksgömma i hallen. Det enda som saknas här ute nu är en väggblomma, någon form av hängväxt. Ja, vi får väl se vad det blir ...

Lavendel är en av de finaste växter jag vet, så i år slog jag till och köpte mig en. Mmm.




Kommentarer
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Gud vilken mysig balkong!!! jag måste verkligen ta tag i att städa våran också.. används som förråd nu typ!!

2010-05-24 @ 21:58:15
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0