Amningskudde


Jag har länge klurat på om vi ska inhandla en amningskudde eller ej, men det får det absolut bli. Vissa säger att det inte alls är nödvändigt, andra säger det motsatta. Ja, men om man tänker på hur skönt det måste vara för både rygg och armar, speciellt innan man kommer in i den där amningsrythmen, så känns valet ganska givet. Då är frågan vilken, av alla hundra, ska man då välja !? En kudde formad som en halvcirkel, en kudde som går runt hela kroppen !? Jag har valt det sistnämnda, då det känns mest ergonomiskt. Så, denna blir det;


Kommentarer
Postat av: mia

Det är den jag köpt :)

2010-05-24 @ 08:31:11
Postat av: carolina

vi ska också ha en, men vi ska köpa en jättestor vanligt kudde istället från ikea, min syster har en som är skitbra och går att forma. tror absolut att någon slags kudde under är bra för att lasta av axlarna lite! men tänk om man inte kan amma... ;) 400:- åt skogen.



kram

2010-05-24 @ 08:45:23
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sis, aa, jag tänkte det (: vet att du sa att det var medaljonger på!

2010-05-24 @ 08:48:24
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Ida

Den ser väldigt bra ut tycker jag. Jag har använd min amningskudde mycket och inte bara vid amning. När Amanda sov på soffan på kvällarna la jag henne i den som stöd och även bakom henne när hon började sitta själv på golvet.Bra köp:)

2010-05-24 @ 09:03:15
Postat av: Jonna

Ida; ja, det var lite så jag tänkte också, för jag har ju sett att Amanda har använt den så (: smidigt. Hur hade ni det på bröllopet och hur gick det med Amanda och hennes nya skor !? Kram

2010-05-24 @ 09:15:57
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Ida

Allt gick bra på bröllopet, Amanda hade sina fina nya skor och var en nöjd tjej i kyrkan och under middagen, sen somnade hon gott i sin vagn. Blev dock lite dålig på natten, det lät väldigt ansträngt när hon andades och så fick hon hosta. Vi åkte inom barnakuten i Halmstad på vägen hem, ev krupphosta trodde dom så hon fick inhalera. I natt har det varit bättre så hoppas inte det kommer tillbaka. Otur att sånt ska hända när man är iväg:( Super mysigt du gjort det på ballkongen...nu blev jag sugen på att göra iordning vår lilla innegård:)

2010-05-24 @ 12:53:41
Postat av: Jonna

Ida: Men fy, vad obehagligt! Hoppas att hon är bättre nu ... Ja, ni kan ju få riktigt mysigt där på innegården - jag är så avungsjuk på erat hus, ojoj! Haha. Kram!

2010-05-26 @ 08:29:36
URL: http://djonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0