Onsdag


Nu sitter jag här, proppmätt, efter en brakfrukost och ska snart sätta igång med lite plugg. Det är bra att det är regn och grått därute idag, för det är det ultimata vädret när man har grejer som måste bli gjorde. Så, ja, det är så min dag kommer att se ut. Det kanske blir en sväng bort till sis också, för nu har de kommit hem från Spanien. Fågan är om jag vågar det - hon är nu solbränd och jag är en blekfis. Hmm, det bör nog tänkas på en aning.

Snart fyller Tobias år, rättare sagt på fredag och då väntas en stor överraskning. Han har försökt klura ut vad som ska hända, men icke att han har lyckats klura rätt. Spännande va !? Det är en så bra och rolig present att jag förvänta mig en lika bra när det är min tur att fylla år. Hör du det, älskling ?

Gör som jag;
Ni som har barn, eller ni som kanske har en liten parvel i magen - passa på att tävla om babyprylar hos Carolina.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0