Shopping


Mams och jag var ute på shoppingrunda igår och vi kom både två hem med bebiskläder. Mamma köpte sina första barnbarnsplagg - två vita kortärmade bodys med tre stjärnor på ena ärmen och två par svarta tights med matchande stjärna på linningen. Så söta, så. 

I och med att sis och jag ska få barn samtidigt, nästan, så kommer mamma köpa likadana kläder till våra bebisar (hon är lärare och är alltså för rättvisa). Hon bär ofta svarta och vita kläder och därför tycker hon att det är en självklarhet att hennes klädsmak ska spegla av sig på sina barnbarn. Helt rätt.
 

Jag kom hem med tre par byxor och tre bodys. Voila. När den där "I love"-serien kom ut i butikerna (HM), så kände jag att det var för tidigt att köpa babykläder och när jag sedan bestämt mig för att köpa dem så var allt slut. Surt, men igår så. Den kortärmade rödvitrandiga bodyn kommer dock från Lindex.  



Jag köpte även ett par byxor (Lindex).


... och jag ska ner på stan och köpa den här kaxiga fiskartröjan idag (beslutsångesten tog över igår).

Så, där har ni gårdagens shopping och Madelene, jag tänkte såhär att du skulle kunna stjäla lite babyklädesgalgar på HM i sommar - visst låter det bra !? Jag och mina kalasidéer.


Kommentarer
Postat av: madelene

i fix !

2010-03-28 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0