Usch


Otrevlig läsning, kan tyckas. Gårdagskvällen blev en pärs, det var längesen jag mådde så dåligt. Antagligen hade jag fått i mig något fel ...

Det började med ett lätt magknip, som följdes utav ett lätt illemående. Det blev värre och värre och min första tanke var självklart att "nu är det något fel med den lilla i magen". Hemska tanke. Jag låg i fosterställning i sängen en stund, men sen var jag tvungen att springa in på toa och satte mig där ... Ja ... Det lättade, men magknipet var fortfaranade kvar, så den proceduren fortsatte och tillslut somnade jag.

När jag vaknade imorse kändes det bra i magen, så bra det brukar kännas efter att något attackerat tarmarna. Phu.
För säkerhetsskull ska jag ringa vår barnmorska idag, man oroar sig så jäkla lätt som gravid. 

Ciao. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0