Tjyvens


God morgon. Jag vaknade innan av att svanken värker, det känns som jag har legat och sovit på ryggen sen jag gick och la mig igårkväll. Dessutom mår jag illa, men jag ska försöka få bort den där obehagliga känslan med lite Brämhultsjuice och en äggmacka med kaviar. Ni ska veta att jag verkligen (VERKLIGEN) har tröttnat på att må tjyvens nu, det tar ju så otroligt mycket energi från en.

Idag blir det nog en tripp med den nya bilen för att spana in lite olika hus, tror jag, mest först skoj skull. Förresten, bilen är helt kalas och jättego att köra. Den lilla jeepen (Nissan) är som en fis i rymden i jämförelse med den fina Saaben. Vi är så nöjda så, ska ni veta. 

Jahapp, då ska jag väl försöka få i mig lite frukost. Uuu.

Häpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0