Solig dillsås


Muffins, kaffe, snick, snack och lite Madelene. En perfekt fikadejt helt enkelt. Så, tjejer, nu har vi bestämt (åter igen) att vi måste ta och skärpa oss när det kommer till våra träffar, även om det så krävs planering. Att det ska vara så svårt att hitta dagar som passar alla ... 

Barnvagnstyget fick ett godkänt från damen ovan, så nu är det väl bara till att tuta och köra. Vi skulle ju åka ner och beställa vagnen idag, men det får bli i morgon istället. Så bråttom är det ju inte, det är mest jag som tycker det är kul att fixa och trixa med allt som hör bebisen till. Jag såg dessutom att vi hade köpt fel färg på sängkläderna, så de måste ju bytas också. Ännu ett skäl till att få spendera lite tid bland bebisgrejer. 

Nu blir det till att plugga lite och sen blir det mat - lax, potatis och dillsås (eller som Tobias döpte det till - lax, potatis och solig dillsås). När vi skrev matlistan, så försökte vi få in lite vår och sommar i alla maträtter, därav hans måltidsnamn. Visst får man lite sommarkänsla när man läser det !? Precis. 

Häpp.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet inte om huvudvärken har med graviditeten att göra men jag hade det med Gry också. Misstänker just nu att min syn börjar bli kass dessutom och det gör väl inte saken bättre...



Ne det är ju faktiskt lite konstigt. Jag skulle aldrig gå fram till någon jag inte känner och klappa den på maggen. Känns lite fel... men däremot kanske med folk jag faktiskt umgås med. Malin brukar klappa mej på magen, nu börjar mina jobbarkompisar och så mamma o pappa förstås.



Förresten vad säjer dina föräldrar om bebis? Stolta?? Chockade?? Hur berättade du?



Nej skåpet har inte gått framåt. men jag känner att det får ske snart! Behöver en liten uppiffning här hemma snaart!

2010-03-15 @ 23:03:20
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: madelene

jaså, det blev alltså ingen barnvagn igår, så det är tobias som är bossen, där ser man ! lr, rätare sagt du låter honom troo att han är bossen. . .i get you ! tack för muffins, kaffe, snick & snack, och klappen på magen, och för dig förstås, puss !

2010-03-16 @ 18:10:07
Postat av: Jonna

... you get me, madelene (; jag visste det. Jag vill ju vara som du - jag vill ju kunna ta för mig ... PUSS

2010-03-16 @ 18:22:41
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: madelene

haha ! ja just det, det gäller att ta för sig, lr . . .få sin pojkvän att hämta öl ur kylen när han står upp. DET ! min vän är att ta för sig !

2010-03-17 @ 13:00:02
Postat av: Jonna

... funkar det lika bra med alkoholfritt !? om inte - då ligger jag ill till.

2010-03-17 @ 14:20:12
URL: http://djonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0