Snälla barn


God morgon allihopa. Jag vaknar alltid med superhumör på lördagar, lite skumt ändå, för egentligen är ju denna dagen som vilken annan. Äsch då, säger jag, för idag mår jag kalas.

 

Idag ska vi rensa ur källarförrådet. Vi har snart bott här i 1½ år och förrådet ser redan ut som ett, ja, jag vet inte. Ett bombnedslag. Sven är dock snäll och kommer hit för att hjälpa till, tack tack tack. Efter det dyker Sigrid upp i stan och då blir det troligtvis en fika på Mingan (det var längesen). Mysigt mysigt, ska det bli, för jag har saknat denna tjej ganska så mycket.

Eftermiddagen ska spenderas hos paps, då blir det kalas för hela slanten. The old man har ju fyllt år. Frågan är vad vi ska köpa till honom, jag är helt tom på förslag. Han är ju som alla andra föräldrar "jag önskar mig snälla barn". Pappa, har du inte fått snälla barn på 30 år, så är det nog dax att inse fakta. Man kanske ska köpa något som både han och ärtan kan ha nytta av, han är ju överlycklig över att han ska bli morfar. Hmm. Förslag !?

Nu blir det frulle här.


Kommentarer
Postat av: carolina

usch, jag är sämst på presenter tyvärr, ska själv köpa en idag, ångest redan, haha!

duktiga ni är med förrådet, vi väntade med att rensa tills vi flyttade, INTE att rekommendera, haha :P vi hade dessutom haft översvämmning i vårt förråd :P

2010-03-20 @ 12:06:21
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Carro

"Friska och glada barn" brukar det låta hos min pappa.



De är då för gulliga pappsisarna. xD

2010-03-21 @ 18:13:29
URL: http://shibbycarro.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0