Paps och Urban


Ännu en skön morgon, trots att det är mulet och blött därute. Jag trodde att jag vaknade tididigt tidigare, men nu förstår jag värdet av den där timmen, nu förtiden går jag nämligen upp innan klockan sex (utan hjälp av en väckarklocka). Visst, det är skönt att komma upp tidigt, men kanske inte allt för tidigt !?

Gårdagen blev som tänkt, om man räknar bort Sigrids svek (hon stannade kvar i Borås, den lilla ...). Jag förstår henne dock, för jag skulle heller inte riskera att bli smittad av magsjuka. Aja. Förrådet och balkongen är nu fria från skit och skräp. Tänk att man kan känna en sådan lättnad över något sådant simpelt. Phu. Sen hann jag å andra sidan att köpa på mig annat skräp igår, eller ja, skräp och skräp - en svart nitväska på Gina. I'm in love. Perfekt storlek är det på den också, inte för stor och inte för liten. Jag kanske skulle ta och sy fast lite nitar på skötväskan. Hmm ...



Vi köpte förresten en fin ram (med passpartou för flera bilder) till paps, som är avsedd för honom och ärtan. Jag skrev ett kort där det stod det, men pappa hade inte hunnit ta på sig glasögonen när han skulle börja läsa så han fick det till - "den här ramen är till för dig och Urban". Självklart började han undra vem den här Urban var, men när de extra ögonen kommit på, så kom han fram till att det istället var till "dig och ärtan". Han är rolig, min paps. Han blev i alla fall väldigt glad för presenten, han vill till och med ha med ett kort på lilla urban från ultraljudet. 

Häpp

 


 


Kommentarer
Postat av: carolina

ssssnygg väska!! skönt att det löste sig med presenten också ;D

2010-03-21 @ 20:17:55
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0