Magdans


God morgon, god morgon. Hoppas att ni har sovit gott, för det har faktiskt jag (hyfsat i alla fall). Åh, att vakna upp till sol och blå himmel är ju helt underbart, det rensar kroppen på något sätt. Härligt. Dessutom börjar taken bli fria från snö, så snart, snart är det vår på riktigt.

Tröttheten hänger i luften idag också, den där tröttheten som får mig att känna mig som en en klubbad säl. Ingen skön känsla alltså, men men, så är det ibland. Igårkväll låg ärtan och jag och lyssnade på musik. Den ena hörluren i örat och den andra på magen. Vi låg och lyssnade ett tag och efter en tio minuter så kändes det som att en stor fisk vände riktning i min mage, ett par centimeter nedanför naveln. Wow. Antingen vad det tarmarna (!?) eller så var det helt enkelt min lilla bebis som dansade lite. Jag håller mig till det sistnämna alternativet, för det ler jag mest åt. 

Idag blir det plugg härhemma och säkert lite sömn.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Myyyys <3

2010-03-05 @ 10:30:43
URL: http://sigridx.webblogg.se/
Postat av: carolina

åh vad jag är avundsjuk! jag troooor att jag har känt min bebis 1-2 ggr men jag är långt ifrån säker.

vad lyssnade du på? kanske något min bebis också gillar ;)

2010-03-05 @ 11:20:44
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0