Lördag


Just när jag börjat måla knackade det på dörren och där stod min käre far. I och med att han både hade paket och blommor med sig, så släppte jag in honom. Buketten innehöll tulpaner i alla olika färger och i paketet låg två fina ljusstakar. Tack, paps. Så fort han kom innanför dörren klappade han mig på magen och log ett stort leende "oojj, det syns ju verkligen". Vi har suttit och pratat husköp över en kopp kaffe. Vi får väl se, vi får väl se.

Ikväll ska vi ju ut och äta på Grappa, halv sju ska vi vara där. Mysigt. Varför är det så mysigt att gå ut och äta !? Det kanske beror på att man inte behöver plocka fram och undan, dessutom slipper man stora högar med disk.

Nu blir det till att springa till tvättstugan.

Häpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0