Hyckleri


Jäkla distanskurs. Jag blir så otroligt arg och frustrerad på min lärare (om man nu kan kalla henne det!?) i biologi. Vid terminstart tyckte hon inte att jag skulle köpa kursboken, istället tyckte hon att jag skulle googla fram fakta. Fine. Det finns dock ett problem - för att kunna få fram fakta, så måste man först få information på vad som är relevant fakta för kursen. Icke. Jag har inte sett röken av någon kursplan, trots tjat från min sida.

Så, jag har haft ett par skrivningar och inlämningar och det har gått hyfsat bra, men dagens prov gick åt helskotta. Varannan fråga var för mig helt okänd, vilket kommer resultera i ett orättvist betyg för min del. Aja, nu är det bara ett moment kvar, sen kan jag lämna den här kursen bakom mig. Jag ska dock ta ett snack med rektorn vid terminslutet, då denna kurs inte borde finnas som distanskurs. Jag har varit engagerad och lyhörd från start, men det kan man inte säga om läraren. Gah, jag är ilsk.

Kaffe.

Häpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0