Fiser jag såpbubblor !?


Dålig uppdatering från min sida här och det beror på att jag är så otroligt trött. Igår sov jag till och med på dagen, vilket jag i vanliga fall aldrig gör skulle göra. Jag sover så dåligt på nätterna nuförtiden, så antagligen beror tröttheten på det.

I magen min sliter det och drar en hel del, plus att det bubblar konstant. Det känns som vår lilla bebis blåser såpbubblor därinne. Det är mysigt att vara gravid, men det finns en del av graviditeten som man skulle kunna klara sig utan. Jag pratar då om alla jäkla fisar som lyckas sippra ut, trots alla världens knipningar. Behöver jag säga mer !? Nej, jag tror inte det.  

Nu blir det två mackor med kokt ägg och kaviar på.

So long.  


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du/vi behöver väl inte vara gravida för att det ska sippra?;p Eller menar du att det blir VÄRRE när man har en ärta/räka/bebis i magen?

2010-03-05 @ 10:29:37
URL: http://sigridx.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Du, det har du helt rätt i, MEN ... det blir värre, tror det eller ej ;P man känner sig som en uppblåst ballong, som någon släpper och tömmer luften ur, haha!

2010-03-05 @ 16:14:20
URL: http://djonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0