En perfekt pojke


Inatt drömde jag att jag födde en pojke och han var helt perfekt. Känslan jag sitter på just nu ska jag inte släppa ifrån mig idag. Jag sitter ju här och myser för fulla muggar.

När jag låg i sängen igårkväll, så började jag känna lite småpuffar innfrån magen. Dessa småpuffar gick över i mer och mer rörelser och jag är helt säker på att den lille hade party därinne. Kullerbytta på kullerbytta. Mysigt värre.

Jag klickade hem tre fina grejer från HM igår. Jag blir glad när jag kollar på klänningen, så jag hoppas att den passar. Den svarta tröjan/tunikan har jag redan i vitt och den älskar jag redan, så, ja. Leopardpjuxen kunde jag inte motså - jag vill ha dem på skohyllan (självklart på fötterna också).


Kommentarer
Postat av: carolina

den rosa klänningen var ju underbar! mysigt att känna bebis så tydligt, jag har bara känt min i badkaret, och inget mer sen :(

mammans drömmar om vilket kön det ska bli brukar stämma, så du får nog en pojke som dom sa på UL...eller visst var det så?=)

jag har drömt 3 gånger att jag ska gå en liten flicka ;)

2010-03-16 @ 10:26:18
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Lina

Usch jag var så nervös när vi skulle berätta om Gry. Jag va ju bara 21 och va orolig att de skulle tycka att jag va för ung, sen hade ju jag och Tobias bara varit ihop i näsan exakt 1 år när vi blev med barn. Men det blev inte alls så. Mamma och pappa blev jätteglada såklart. Hon är ju en av deras två, snart tre, ögonstenar. Tobias mamma började ringa runt till hela släkten och berätta om nytillskottet. Denna gången var det lite mindre nervöst. Alla började ju fatta när jag inte drack på nyår. Och så blev alla glada igen:)

Det var inte kul att höra om eran förlust. Hur långt hade du gått?

2010-03-16 @ 12:35:04
URL: http://linagson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0