Bikini och tjockismage


Nu, så. I'm back. Som sagt, det har varit mycket plugg de senaste dagarna, så bloggandet har fått placeras på hyllan. Jag gjorde en skrivning vid lunchtid idag, så nu har jag bara en massa instuderingsfrågor till testedarutbildningen att göra denna veckan. Eller ja, bara och bara. 

Jag har funderat på det här med att köpa bikini nu eller senare. Ja, jag vet ju inte hur stor jag kommer att vara när det väl är dax för strandsäsongen, så det bästa hade ju varit att vänta med att inhandla detta. Alla badkläder brukar dock vara utsålda när man väl behöver det. Så, jag slog till idag och jag tror att den här bikinin kan sitta ganska bra med en stor tjockismage också. Pricker slår ju aldrig fel heller, nej precis, så jag är nöjd.
 

 


Kommentarer
Postat av: carolina

prickar är ju så snyggt, femtiotalschict =)

haha, undra hur man ser ut på stranden i sommar? lägger sig men kommer inte upp :P

2010-03-30 @ 18:47:45
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Jätte fin bikini Jonna, var har du hittat den? Kanske hade passat en aningen "degig" mage också:)

kram

2010-03-31 @ 08:29:31
Postat av: Jonna

(: haha! Jag hittade den på Ellos, så gå in och kolla på hemsidan. Man får passa på innan allt är slut! Kram

2010-03-31 @ 08:42:59
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Li

Snygg bikini jsg har en liknande som jag tycker mycket om!



Kram

2010-04-07 @ 16:52:32
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0