Bebissparkar


Just hemkommen från ett möte (typ studiebesök) på FoS och jag gjorde säkert ett kalasbra intryck. Eller också inte. Lillskiten dansade på för fulla muggar därinne i magen och självklart fick det mig till att börja småfnittra. Varje litet ögonblick av bebisrörelser är nämligen guld värda. Sen kanske det inte var det rätta att göra under ett möte, samtidigt som man måste ställa frågor och troget lyssna på svaren, men jag är inte mer än en människa - inte mer än den mamma till den där sparkande och helt underbara lille ärtan i magen. 

Nu blir det en kopp kaffe och ett par Falu råg-rut.

Häpp



Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, fasen, nu blir jag nostalgisk. De där bebispuffarna är så ljuvligt underbara. Nu är det ju såklart undebart även att ha en 2 månaders bebis på UTSIDAN av magen, men det är verkligen nåt speciellt med att vara gravid ;)

2010-03-22 @ 21:25:31
URL: http://metrobloggen.se/trasslet
Postat av: carolina

vad är FoS? :D

vill också känna bebis mera!! vad är det för sömnig krabat jag har däri? ;)

2010-03-22 @ 21:30:33
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0