Är jag med lax !?


Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen, men efter en fullspäckad skoldag var jag helt slut när jag kom hem igår. Frusen och trött. Det var längesen jag kände mig så otroligt opigg, sådär trött så att ögonen sviker. Trots en natts sömn så känner jag mig inte utvilad för fem öre, så det får nog bli ett par timmars extrasömn under dagen.


Igår var vår ärtan helgalen. Lillskiten gjorde en hel del kraftiga kullerbyttor, en efter en. Jag vet att det är en bebis jag har i magen, jag vet, jag har ju sett det med egna ögon. Nu börjar jag dock tro att jag är med lax istället för med bebis. När jag känner att att det rör sig i magen, så känns det som det är en stor fet lax på 11 kg som simmar runt därinne. Bör jag vara orolig !?

Dagens bestyr består utav plugg, sömn och städ.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0