Update


Nu får jag allt ta mig i kragen och börja blogga igen, för det är snart en vecka sedan senaste inlägget. Anledningen till min frånvaro är att jag har varit så fruktansvärt trött, men också illamående och varm. Söndagen spenderades hemma i sängen, då någon slags magbakterie nått min mage ... Den hade jag klarat mig utan, var så säker. Fy.

Jag hade ju tänkt lägga ut lite bilder från midsommarafton, men nästan alla bilder är suddiga (mindre kul). Aja, så är det, tur att det var fler som hade med sig kamera. På midsommardagen vankades det partajj hos Sanna, men i och med att jag inte mådde helt hundra fick jag stanna hemma. Madelene ringde på kvällen och försökte övertala mig, då kvällen var tillägnad Jenny och mig (och våra ofödda små tjejer). Ja, vännerna hade fixat en baby shower till oss - paket, tårta och grejer - sicka vänner man har. Hon lovade dock lillan och mig en egen shower längre fram och det ser vi fram emot.

Annars har det varit lugnt här. Solen har ju varit framme, så det har blivit lite häng på stranden och självklart ett par plask i det blå. Det vankas ännu mer sol till helgen och då jäklars blir det ännu mer bad. Mm. Igår var vi även på "studiebesök" uppe på förlossningen och det känns ganska bra att veta vart man ska hän när lillan tänkt ploppa ut. Förresten, kryckorna är mina bästa vänner ju nu, trots att de orden tar emot att säga. Usch, det blir bara värre och värre - hur tusan ska det här sluta !?  
 
Häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0