Lampa


Ojoj, vad tror ni jag hamnade idag !? Jo, på Gekås (igen). Konstigt nog är jag några hundralappar fattigare, trots att jag var där i början av veckan. Hmm ...

Sis och jag tog en sväng dit, det är ju alltid något man behöver. Senast hittade jag en golvlampa till lillan, men efter många om och men valde jag att åka hem utan den och det ångrade jag självklart. Det fanns ett fåtal kvar idag, så jag norpade en och den blev perfekt i rummet.






Elsa fick också en snuttefilt, ett par byxor, en sittstol till badbaljan och en leksak till barnvagnen.

Ciao
 


Kommentarer
Postat av: carolina

galet farligt att bo nära där ju, jag skulle shoppa ihjäl mig på bebisgrejer!

men man är ju inte gravid så många gånger i sitt liv, hehe, så shoppa på tycker jag! ;)

2010-06-11 @ 17:02:48
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Lina

Livsfarligt med Ge-Kås.. Där kan man hamna flera gånger i veckan om läge ges. Måndag sa du? Ja jag har inget på måndag så för min del går det superbra att fika då...

Kramar!!

2010-06-11 @ 21:16:17
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Ida

Jätte fin lampa:) Jag och mamma var på gekås i onsdags, Amanda fick ett par byxor med nyckelpigor på som är kanon goa. Fick tillbaka från skatten så nu ska jag snart unna mig själv något nytt, kanske en fin tunika till midsommar!? ha det!! kramis

2010-06-12 @ 15:46:50
Postat av: Jonna

Ida: (: då tror jag att Elsa och Amanda kommer ha likadana byxor, för jag köpte ett par med nyckelpigor på. De var ju så söta, plus att det inte var något hårt resår i midjan. Hoppas du hittar något fint till dig själv också (: ses, antagligen, på onsdag - det blir en riktig mysdag! Kram!

2010-06-13 @ 15:14:49
URL: http://djonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0