Shopping


Idag sov jag faktiskt till åtta och det är sovmorgon för min del. Jag har varit så otroligt trött de senaste dagarna, så det är tur att jag ska till barnmorskan på onsdag (det kan ju vara något värde som är för lågt). Vi får se.

Annars är allt kalas här. Lillan har något fuffens för sig, det syns och känns kan jag lova. Det syns speciellt när jag ligger på sidan, då ser man väldigt tydligt hur hon bökar omkring därinne. Det går verkligen inte att hålla borta leendet när man ser magen gå i vågor. Lilla hjärtat, som vi längtar efter dig.

I förmiddags tog jag en snabbis till Gekås. Jag köpte det där vanliga tjafset - tvättmedel, tandkräm och dylikt. Det blev en sommarklänning och amningskupor till mig. Lillan fick en romper, en filt, en babyskallra (i form av en noshörning) och lite nappar. Pappen fick lite sockar och en ansiktskräm.

Babyleksaken är från Teddykompaniet och hör och häpna, den kostade bara 19.95. Galet billigt, med tanke på vad märket kostar nere på Babyhuset.







Phu, det var ett misstag att ta en korg denna gången, då jag var helt slut när jag kom tillbaka till bilen. Det kanske inte är det bästa att bära tungt när man är gravid. Aja. Väl hemma såg jag hur svullna mina fötter faktiskt var, jag fick knappt av mig skorna ...  




Kommentarer
Postat av: Dijana

Köp stödstrumpor innan det blir värre!!:P

2010-06-08 @ 15:02:15
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Åh va fina saker du shoppat, din klänning var underbar! hoppas allt e bra med dig och magen? kram

2010-06-08 @ 20:56:54
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: nathalie - gravid vecka 32

Söt magen är :)



Får jag fråga vart du köpt dina skor? :D

kram

2010-06-11 @ 16:36:15
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0