Piroger och jordgubbssaft


Ojoj, nu känner jag mig duktig. Jag kom precis hem från en långpromenad, närmare bestämt en promenad på 1 timma och 20 minuter. Det gick hyfsat bra och lite fart och fläkt fick jag faktiskt. Nu ömmar det rejält lite överallt, men ändå sitter jag här med ett stort leende på läpparna. Det går framåt ...

Gårdagen spenderades på Särdals kvarn och där åt vi lunch, glass och drack blåbärssaft. Saften var riktigt god, så jag köpte med mig en flaska jordgubbssaft (måste dock tillbaka och köpa blåbärssaften också). En kalasmysig dag blev det.





Nu ska jag ställa mig i köket och laga massa mat, frysen ska fyllas. Idag blir det köttfärspiroger och spenat- fetaost- och tonfiskpiroger. Smaskens. Så, vi hörs senare.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Låter gott!

Jag har lite plats över i min frys som du gärna får fylla ;)

2010-06-17 @ 12:57:03
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0