Lördagsmys


Vår lördag var perfekt. Först fick vi besök av Sigrid och en viss A, så det blev en snabbfika på balkongen. Sen vankades det släktkalas. Jag lånade sis altan, då det var lite mysigare att sitta där i solen, än att sitta i en varm lägenhet. Jag fick blommor, pengar, en pincett (en sådan där bra en) och en tidningsprenumeration. Jag är kalasnöjd med presenterna. Det blev en mysig dag med släkten, helt enkelt.





Sen bar det av mot Solviken (en restaurang nere vid havet) för lite käk med vännerna. Mycket skratt och mycket tjöt. Grabbarna tog en sväng ner till stan efteråt och vi tjejer gick hem och myste i soffan istället. Jag var inte helt sugen på kroglivet igår, så den delen fick de sköta själva.

Idag blir det nog stranden för vår del och ikväll bli det middag hos Tobias föräldrar - jag håller tummarna för att det blir grillat. Mmm. 

Ha en kalasfin söndag, allihopa.

Häpp


Kommentarer
Postat av: carolina

kroglivet ÄR inte kul, soffan är mycket mysigare. kul att du är nöjd med allt firande :)

2010-06-06 @ 10:28:14
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0