Hur göra !?


Jag har lite svårt för det här med att hitta ett par bekväma brallor, nu när jag har lillan i magen. Det slog mig dock att ett par svarta harembyxor säkert skulle vara goa att ha på sig. Denna tanken slog mig trots att jag alltid sagt att jag tycker det är ett sådant fruktansvärt fult plagg.

Så, jag letade runt på stan nu på förmiddagen och några svarta hittade jag inte, istället fann jag ett par svartvitmönstrade. Nu behöver jag dock er hjälp, för jag har hamnat i ett sådant läge där jag tycker att de är kax och gräsliga på en och samma gång. När jag har på mig dem känner jag mig som en clown i ett skolkök, men ändå kan jag inte sluta tycka att de är ganska spex ändå och framförallt sköna.

Så, vad tycker ni - behålla eller lämna tillbaka !?
 



Lite suddiga bilder, men det får ni tåla ...


Kommentarer
Postat av: Dijana

Byxorna ser sjukt sköna ut men vet själv inte om jag tycker att dem är så fina. Men smaken är som baken:).

2010-06-02 @ 15:54:29
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svårt! Du vet ju att jag själv är ett stort fan av haremsbyxor då det är det skönaste plagg som finns fast jag gillar dom lite pösigare, lite mer baggy. Får nästan se dom live innan jag vet vad jag tycker :) ( Trodde aldrig du skulle gå så långt att du införskaffade ett par )

2010-06-02 @ 16:07:54
Postat av: Mia

Oj då glömde skriva innan vem det var ifrån..

2010-06-02 @ 16:12:12
Postat av: Jonna

Sis: Haha, det trodde inte jag heller, men here I am (; Tobias har godkänt dem, känns bra, men vet inte ännu inte hur jag ska göra. Hmmm ...

2010-06-02 @ 16:28:50
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Jag skriver som jag skrev i smset. de är spex, men känner mig lite tveksam ändå! Ger dem dock godkänt! Här är en bild på de jag såg på jobbet innan, såg dock att de inte är hellånga http://files.hm.com/media/products/840/MM840_0013_057R_75103.jpg (och så är de ju som sagt slut i svart) Puss

2010-06-02 @ 18:43:51
URL: http://sigridx.webblogg.se/
Postat av: Annika

It's a keeper! :) Jag tycker de är coola! Hade velat ha själv. :P

GRATTIS på födelsedagen förresten! Ifall att du inte kollar fejjan (som du inte verkar göra särskilt ofta;)) och inte får ditt sms som jag skickade men inte fick leveransrapport på.. Har du bytt nummer?

Har redan läst i bloggen att du tänker ha en underbar dag så då skriver jag inte det. ;)



Puss

2010-06-03 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0