Fuffens


Jag säger som igår - när tusan ska sommaren dyka upp !?

Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Jag har lovat (tror jag) Tobias att inte måla lillans korg, pga. färgen, men jag tror att jag kommer att bryta det löftet (om det nu är ett löfte). Jag har kollat upp färgen en extra gång, då det inte är samma färg som jag brukar använda, men det är ingen fara att måla med den som gravid.

Tänk vad bra att internet finns, man kan kolla upp det mesta. I och för sig finns det både för- och nackdelar när det kommer till att googla saker och ting, det kan ju faktiskt öka den där oron man har i onödan.
 

Igårkväll hade lillan något fuffens för sig, vilket syntes när hon bullade upp sig rejält på vänstersidan. Det var nästan så att man kände konturen av henne när man höll handen där. Det syns inte lika mycket på bilden, som det gjorde med blotta ögat, men lite snett ser det allt ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0