Aj aj aj


Vilken lördagsmorgon. Denna dagen började med två alvedon och en massa "aj aj aj". Veckans promenader har tagit ut sin rätt, det värker i hela ryggen. Så fort jag sätter ner mitt vänsterben känner jag hur det strålar ända ner till hälen och jag kan avslöja att den känslan inte är det minsta mysig. Jag får nog ta det lite lugnt med de där promenaderna.

Idag har vi inget planerat, inte mer än att vi ska ner på stan och kolla lite. Jag ska köpa mig en ny vetedyna, då två katter rev sönder min tidigare (vetekorn i hela lägenheten). Sen ska vi kolla om vi hittar en mobilställning till spjälsängen, det vore smidigare att hitta än att behöva göra hål i taket. Tobias ska även inhandla midsommardryck på flaskhuset, kanske bättre att göra det nu än dagen innan (brukar ju bli så av någon konstig anledning).

Så, ha en kalaslördag - i regnet ...

Häpp


Kommentarer
Postat av: carolina

vetedyna är topp :) blev så ledsen när jag fick höra att man inte får ha dem på förlossningen här i västerås :( eler man får ha dem, men inte värma den i deras mikro....och man kan ju inte gärna ta med en egen mikro, haha ;)

2010-06-19 @ 11:16:54
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Blev det nåt alkoholfritt för dig!? Puss

2010-06-20 @ 13:26:34
URL: http://sigridx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0