Karpaltunnelsyndrom


Jag vaknade imorse av att det ösregnade därute och det låter ju så mysigt, en massa smatter på rutorna. Något annat som är mindre mysigt det är att jag nu är med i mamma och sis lilla klubb "vi som drabbats av karpaltunnelsyndrom". Nu ska jag dock inte klaga, för jag har tidigare inte känt av det (alltså före graviditeten). Mams har redan opererat både händerna och Mia skulle absolut behöva göra det -  så ja, att jag nu känner av det är ju en fis i rymden i jämförelse med deras problem. 

Det är vanligt att drabbas av karpaltunnelsyndrom i slutet av graviditeten och i och med att jag nu är höggravid, så är det la bara att "tacka och ta emot", problemen försvinner ju oftast direkt efter förlossningen. Pratade med mamma precis och jag ska ner och hämta hennes ena skena senare, det underlättar ju en del att ha en sådan. 

Häpp


Kommentarer
Postat av: carolina

är det när olika kroppsdelar domnar? fy så obehagligt!!

avundsjuk jag blir av att höra att i har regn...fusk!



kram!

2010-07-13 @ 13:16:54
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Mari

Hej Jonna. Kom i kontakt med din blogg via Ida, Tobbes syster. Jag fick oxå kapaltunnelsyndrom när jag var gravid med Ofelia, tänkte trösta dig med att en dag efter att hon var född var symtomen borta. Hoppas det blir så för dig oxå!

Kämpa på det sista nu snart har ni lillan i famnen och allt det jobbiga är glömt! Jag kan faktiskt sakna magen lite grann nu :-)

Ta hand om er alla tre!

Mari

2010-07-13 @ 17:52:57
URL: http://maristradgard.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0